Subject: Teavitus ja kutse UUESTI!
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "'Raul Kell'" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 17:36:40 +0300

Tere

Vabandust eksituse pärast!

Saadan parandatud kuupäevaga kutse uuesti, 14.05.25 asemel on õige kuupäev
14.07.25

Teatame Tugev Partner OÜ Võrumaa autokooli veoautojuhi täienduskoolituse
eksami toimumisest pühapäeval 13.07.25 kell 17.00 ja bussijuhi
täienduskoolituse eksami toimumisest esmaspäeval 14.07.25 kell 14.15
Võrus, Räpina mnt.1a

Kutsume Teid võimalusel osalema!

Lugupidamisega

Raul Kell

Juhataja

Tugev Partner OÜ

503 2062

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.vorumaaautokool.ee> www.vorumaaautokool.ee